خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عباس‌پور در تشریح نشست کمیسیون صنایع:

کارآفرینان خواستار پیش‌بینی مشوق‌های صادراتی و ثبات قوانین حوزه صادرات شدند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست کمیسیون متبوعش با کارآفرینان، ثبات مقررات حوزه صادرات، حداقل به مدت یکسال را از خواسته‌های آن‌ها برشمرد.

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور مجمع کارآفرینان، گفت: در این نشست موانع پیش‌روی تولید و مشکلاتی که تولیدکنندگان با آن درگیر هستند، مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در این نشست کارآفرینان به بیان نظرات خود درباره برنامه هفتم توسعه پرداختند و مقرر شد پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به کمیسیون صنایع و معادن ارائه کنند.



وی نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و تامین انرژی موردنیاز تولید را از جمله مباحثی برشمرد که از سوی کارآفرینان در این جلسه مطرح شد و افزود: به زعم آن‌ها توسعه اقتصادی بدون رشد مصرف انرژی ممکن نیست.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره خواسته‌های کارآفرینان، تصریح کرد: توجه ویژه به تامین مالی شرکت‌های پیشران و پیش‌بینی مشوق‌های صادراتی جدی‌تر از جمله موضوعات مطرح شده بود، همچنین این کارآفرینان تاکید کردند که مقررات حوزه صادرات حداقل از ثبات سالانه برخوردار باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367967
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار